featured-content

Lotus Racing : Tiada Apa Yang Mustahil

Jentera T127 milik pasukan Lotus Racing yang menggunakan enjin Cosworth muncul juara di kalangan tiga pasukan baru yg bersaing pada musim ini. Lotus Racing berjaya menduduki tempat ke-10 dari 12 pasukan menewaskan Virgin Racing dan Hispania Racing yg juga menggunakan enjin Coswort. Pemilik Virgin Airlines, Sir Richard Branson tewas dalam pertaruhan dengan CEO Air Asia Group, Datuk Seri Tony Fernandes untuk pasukan F1 masing-masing. Kedua-dua tycoon itu membuat cabaran sewaktu bermulanya musim F1 pada Mac lalu dan berakhir di Litar Yas Marina, Abu Dhabi.

Mengikut perjanjian hartawan dari Brittain itu akan ‘ditugaskan’ untuk memakai pakaian pramugari syarikat penerbangan tambang murah itu dan menjadi pramugari bagi penerbangan jarak jauh dalam salah satu penerbangan AirAsia X antara Kuala Lumpur – London atau London – Kuala Lumpur. Tiada Apa Yang Mustahil.

Tahniah pasukan yang mewakili Malaysia, Lotus Racing atas kejayaan tempat ke-10 untuk musim pertama!

Ikutilah perkembangan pasukan Lotus Racing dan persedian pasukan pada perlumbaan musim hadapan bersama Jiwa Kelajuan. -iRfan Johan-

0 comments:


Recent Comments

Editor

My photo
Hi my name is iRfan Johan. I run this blog as a fan of Fernando Alonso. This is not just F1, but this all about Racing. Thanks for visiting.
myfreecopyright.com registered & protected

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP