featured-content

Ada Apa Dengan Kereta Mewah

Jika membicarakan soal kenderaan mewah, persepsi orang ramai tidak dapat lari daripada jenama dari jerman ini seperti Mercedes dan BMW. Kedua-dua jenama sedan eksklusif ini sentiasa menjadi pilihan rakyat Malaysia sebagai lambang prestij dengan gaya serba mewah. Golongan yg terlibat dalam perniagaan yang berbentuk networking atau perkhidmatan yg berhubung secara langsung dengan pelanggan semestinya menjadikan penampilan pertama sebagai kunci untuk menarik sasaran pasaran yg lebih tinggi.

Bagi golongan ini ia menunjukkan yang mereka juga mempunyai gaya hidup yang tinggi dalam kehidupan. Mereka yg berumur 20 an keatas yg berjaya dalam perniagaan networking akan beralih kepada jentera pretasi tinggi demi minat dan kepuasan memandu. Membawa kereta buatan dari negara matahari terbit seperti Nissan Skyline, Fairlady dan lain-lain lagi sememangnya suatu kepuasan kerana minat. Sekiranya digunakan dengan strategi yang betul, boleh menjadi satu faktor strategi pelaburan untuk menarik pelanggan. Selain itu ia sebagai bukti kejayaan anda yang lalu.
Apabila ada sindiket skim cepat kaya yg turut menggunakan kereta mewah untuk dijadikan umpan untuk menarik orang ramai menyertai skim mereka menjadi punca kepada hilangnya kepercayaan umum terhadap perniagaan networking. Kesimpulannya, jika anda menggunakan kereta mewah dengan tujuan yg betul tidak menjadi satu kesalahan. Jangan menggunakan kereta mewah kerana menipu orang lain dan hanya untuk bangga diri serta menunjuk-nunjuk tetapi hakikatnya terpaksa mengikat perut nak membayar pinjaman dan maintenance kereta setiap bulan.

p/s: skim cepat kaya bukanlah perniagaan network marketing (MLM). Ia sama sekali berbeza.-iRfan Johan-

2 comments:

hans November 21, 2010 at 9:32 AM  

yups betul tu
orang selalu guna kereta mewah nak tunjuk kekayaan atau nak tipu orang
haih
niat tu salah

Okay tak entry nih?

http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/11/contest-mudah-dari-syahrillhafizcom.html

Miss MiMi Missy November 22, 2010 at 7:04 AM  

AD AP DGN CAR MWAH???
1ST...LMBNG KJYAAN
XSMUA MMPU MMLIKI KRETA MWH...SMUA ORNG MMPU MENGIMPIKAN UTK MMLIKI CAR MWH TP CMA SGLINTIR YG MMPU MMLIKINYA...
CAR MEWAH LMBANG HDUP MODEN YG PNUH GLAMOUR...
ELEGAN...BERGYA


Recent Comments

Editor

My photo
Hi my name is iRfan Johan. I run this blog as a fan of Fernando Alonso. This is not just F1, but this all about Racing. Thanks for visiting.
myfreecopyright.com registered & protected

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP