featured-content

Jiwa Kelajuan Zizan RL


Sejak memiliki kereta, dia dan kereta macam tak ada jodoh apabila asyik bernasib malang. "Sejak jadi pelawak lebih kurang tiga tahun lalu, saya sudah mempunyai tiga buah kereta. Saya bukan nak bangga diri sebab ada tiga kereta, tapi saya nak cakap, saya rasa saya ini sentiasa bernasib malang dan macam tak ada jodoh dengan kereta," kata Zizan.

Kereta Proton Satria miliknya telah dicuri orang dan kereta itu adalah kereta pertamanya. "Kemudian menggantikan kereta itu, saya beli sebuah kereta baru. Malang betul, kereta kedua itu pun kena curi juga," kata Zizan lagi.

Bosan dengan kereta tempatan, Zizan telah membeli dan memiliki sebuah kerata baru yg merupakan kerata ketiganya keluaran Subaru. Itupun bernasib malang juga. "Baru-baru ini, sewaktu saya bertugas di luar Kuala Lumpur, kereta itu kena pecah. Habis semua barang-barang dalam kereta kena curi. Nasib baiklah kereta ketiga saya ni tak dibawa lari," kata Zizan serius.


0 comments:


Recent Comments

Editor

My photo
Hi my name is iRfan Johan. I run this blog as a fan of Fernando Alonso. This is not just F1, but this all about Racing. Thanks for visiting.
myfreecopyright.com registered & protected

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP